joi, 22 mai 2008

Cum a fost la info junior.





Deci am venit.Am ashteptat putzin in sala. Nu era foarte mare dar ma asteptam sa fie.Dupa am stat la rand sa punem stickurile in calculator. Knd am ajuns in spatele nostru cineva ashtepta la fel , ii zik:
-Ei akm urmeaza sticku' nostru plin de troieni. Se viruseaza calculatirul ala. Ti-l viruseaza shi pe al tau...
- Nici o grija. Se inmultesc cu ala dupa al meu.
Apoi am mai ashteptat pana ce incepea sa se prezinte lucrarile. Pana atunci noi am verifikt din noi pliantele pe kre trebuia sa le dam profesorilor din juriu. Fiecare avea pliantul fakut dupa tema lui. Kum tema mea era despre " Braila oras european????" am luat pliantele shi le-am shomoiogit impreuna cu nishte oferte venite prin poshta. Pana a venit randul meu shi a lu colegu am stat shi am mai fakut caterink.Cat stateam noi pe akolo am vazut una buna.Ii zic eu lu Silviu:
-Sliviule, nesimtzitule, la ce te uitai? La curu lu aia.
-Da de unde shtii u mah la ma uitam yo?
-Yo tot akolo ma uitam.
Dupa asta mai observ ceva shi ii zik lu Sliviu. Din nou:
-Mah ashtia de la Murgoci nici nu se chiniuesc sa puna guma sub banca sau sub scaun. O pun direct pe pe banca.
Intradevar nimik sub bank nimik sub scaun.Orikum mai stam noi putzin de mai facem caterink shi vine randul lu Silva. Merge el akolo imbracat in costum de veteran cu palarie de doua ori cat capu lui si ku curaj. A facut ceva. Dupa alte kteva lucrari vine randu meu. Cat am prezentat toata lomea tacut shi ma ascultat shi unde era de chicotit au chicotit.Shi cu pofta. Dupa ce am prezentat totzi au aplaudat mai tare decat au aplaudat la ceilaltzi cu lucrari. Doamna nu mai putea de bucurie ,iar knd fusese Silviu nu era ashea de euforica. Dupa mn nu au mai fost multzi shi apoi am plekt. Am avut noi tendinte sa furam nishte reviste prezentate pe holu de la murgoci da nu am fakut nik. Apoi am plekt shi am ajuns la shcoala apoi aksa. Abea dupa ce am ajuns aksa mi-am dat seama k nu fakusem nici o ora la shcoala.
A doua zi dupa ce am venit la shcoala profa mi-a zis:
-Bravo Mihai, ai luat premiul l.
Restul nu kred k mai konteaza k ori il stiti ori o sak ghicitzi.

Niciun comentariu: